onsdag 15 april 2015

GOT + BC = sant!


OK, detta var ett konstigt inlägg!
Men vad gör man när klockan är sent o man är trött o bara vill gå och lägga sig!

Då funderar man på vad man kan skriva om....

Jag har massor att skriva om men det är massor av "punkter" som jag vill ska ha kommit längre eller kommit till ett avslut innan jag skriver om dem. Eller som kräver lite mer research, tanke eller planering.

T ex alla projekt i trädgården. Jag vill publicera de inläggen när projekten är klara så man ser "före", "under" och "efter". Som det är nu är jag på "under" i massor av olika trådar... Dessa trådar kommer... om några veckor eller om några månader beroende på hur snabbt jag hinner avsluta dom... eller hur snabbt såren hinner läka... ;-)

Men ett glädjeämne är ju att femte säsongen av Game of Thrones har börjat!

Hur många kvinnor i min ålder följder den? Och älskar den? Detta skulle jag vilja ta reda på.
De av er som ser serien känner igen den översta texten i bilden i alla fall (Winter is coming). Och känner igen karaktären också (Stark). Ni andra går helt klart miste om något helt otroligt bra!

#Blogg100 - 42(100)
#gameofthrones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar