måndag 13 april 2015

Vita vinterblommor... eller


Men vad är det här för små söta runda vita blommor på hela gräsmattan....

Vitsippor?
Snödroppar?
Vad finns det mer för vita blommor...?

Himlen är blå med stora moln som av och till täcker solen...

Solen skiner och regnet har övergått till... H A G E L!

Hmmm, idag blev inget jobbande i trädgården. Det var för lite uppehåll mellan skurarna.
Jag har massor av projekt på G men är sällan så desperat så jag vill jobba i regnet.

Undantag faktiskt igår när jag var ute i blåsten/regnet på förmiddagen och högtryckstvättade grillen (gårdagens blogginlägg), sista delen av terrasstaketet vid rosrabatten samt soffan. Jag blir ändå så blöt när jag högtryckstvättar så lite regn gör varken till eller från.

Hoppas på bättre väder i morgon!

#Blogg100 - 40(100)
#hagel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar