torsdag 12 mars 2015

Game of Thrones-nördar - se hit!

Turned by a white walker...
 För alla fans så hade Game of Thrones invaderat Stockholm under några dagar!


Kända ansikten stirrade ut över Kungsträdgården.


Efter en timmas köande (dottern o en kompis köade - jag anlände precis när de skulle gå in, timing kallas det för!) - släpptes vi in bland kända rekvisita!

Allas vår favorit!
Det kanske ska vara jag på The Iron Chair!

De ofödda drakarna...
Finns den i min storlek tro?
Arya - en annan favorit
"You know nooothing Jon Snow"
Night's watch oath
Hodor - the man!
Många kända ansikten...
... som dör en efter en ...
... och frågan är vilka som blir kvar till slutet...
12 april - då smäller det! :-)

#Blogg100 - 8(100)

2 kommentarer:

  1. Hade så gärna velat se den utställningen. Tyrion och Arya tillhör mina favoriter också - jag har så många. Har just sett sista avsnittet av säsong 4 på SVT. Överväger HBO Nordic för att kunna se den nya säsongen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi lär fortsätta med abonnemanget på HBO... nu är vi två i familjen som bara VÄNTAR på säsong 5... :-)

      Radera