onsdag 18 mars 2015

Fotouppdraget

Bil som passerar i mörkret.
När jag nu kör lite utmaningar på Facebook - så kan jag givetvis inte hålla mig till bara en utmaning! Nä, förutom att jag deltar i #BLOGG100 med två av mina bloggar, så är jag med i Facebookgruppen Fotouppdraget.

Dimma i natten.
"Målsättningen med gruppen är att ge inspiration för att lära sig ...bättre utnyttja kamerans möjligheter och att i övrigt att utvecklas som fotograf via olika fotouppdrag."

Varje vecka presenteras en ny utmaning i form av något tema.

Bilderna ovan kommer från temat lång slutartid.
Jag fotar inte så mycket med långa slutartider så det var himla kul att gå ut och experimentera lite!

Jag lär mig en hel del på denna utmaning!
Deltagarna kommenterar varandras bilder och tips och tricks utbytes.

Så jag hoppas kunna publicera ännu bättre bilder framöver och kanske framförallt, mera annorlunda bilder!

#Blogg100 - 14(100)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar