torsdag 5 mars 2015

#blogg100



Jag behöver ibland en spark i baken för att sätta mig ner och skriva...

Så vad bättre då än att anta en utmaning som jag hittade på Facebook! Tanken är att man ska publicera ett inlägg varje dag - i 100 dagar.
Initiativtagare är Fredrik Wass och det är 4:e året han kör denna grej.

Säkert fler som vill haka på!

Detta blir då inlägg 1 av 100. :-)

Och inte nog med det - jag tänkte köra på två av mina bloggar.... Ska man göra något kan man lika gärna göra det ordentligt, eller hur!?

I denna blogg kommer det att handla om främst trädgården och alla mina projekt däri. Både stora som små. Från vanligt underhåll till lite mer nyskapande. Men säkert även från själva fastigheten då det alltid är något med en fastighet... på gott och ont!

Välkomna att följa mig de närmaste 100 dagarna... PUH! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar